recent
أخبار ساخنة

يمكنك التحدث مباشرة مع ام فارس ويب كام عبر غرفتها الخاصه

om fares
الصفحة الرئيسية

يمكنك التحدث مباشرة مع ام فارس ويب كام عبر غرفتها الخاصه



بص ياسيدى انا عايشه لوحدى ومليش حد يقف جمبي ويكون سند ليا
انا اسمى ام فارس
عندى 27 سنه
منفصله من سنتين تقريبا
عايشه مع ابنى عمره 4 سنين
اهلى ناس غلابه على قد حالهم
شويه ببات عندهم وشويه فى شقتى عشان منزهقش
بشتغل شغل من النت بنشر بوستات ملابس حرييى واطفال للجروبات واللى بتشترى باخد نسبه قليله جدا من صاحبة الجروب
الظروف وحشه والاسعار زفت ومحدش بيراعى حد فى الزمن ده
انا عملت الغرفه دى بعيدا عن الفيس بوك ومواقع التواصل الاجتماعى المشهوره
كلهم عايزين يستغلو احتياجى للفلوس بطريقه فيها ازلال
انا مش هقول ان انا شريفه بالعكس انا غلطت مع رجاله غصب عنى لان انا لوحدى ومفيش حاجه تشغلنى خصوصا ان انا لسه صغيره مش كبيره 
مش حابه اتجوز مره تانيه لانى خايفه اتبهدل تانى
انا واحده بحب الحريه بحب البس اللى انا عايزاه من غير ما حد يقولى انتى لابسه قصير ليه او لابسه ضيق ومحزق ليه
بحب الرقص اوى وبحب اسهر بالليل
بحب يكون معايا راجل بجد فى حياتى يحبنى زى ما انا فى كل حاجه
بالفعل كان معايا شاب اصغر منى على الفيس كنا على علاقه ببعض انا هو وعشنا مع  بعض اكتر من سنتين لكن هو اتجوز وانا بعدت عنه عشان اخليه يحافظ على بيته ومراته ومكونش سبب فى تدمير حياته



google-playkhamsatmostaqltradent View My Stats